Frågor och svar<3


Snyggaste 98:an på brännan?
svar:

Julia: Oj svår fråga vet faktiskt inte...<3<3
Wilma: du, emma ant hah... eller visst är du en 98? <3<3<3

Favorit serie?
Svar:

Julia: Oj, vet faktiskt int finns många bra=)
Wilma: den som dräper! ant :D

favorit film?

svar:

Julia: Twilight och en massa fler<3
Wilma: jag gillar mänga men den bästa jag har sett är ¨the blid side¨

Kan ni dansa tango?
Svar:

Julia: Jag vet inte riktigt inget jag har provat på<3
Wilma: jag tror det, men kan dansa vals vet jag! ;)

Hur firar ni jul och nyår?
Svar:

Julia:Jag brukar fira jul med mormor, morfar, Emmy, Alva å deras familj och så klart min egen då e vi hos mormor och morfar vi brukar se tv på kalle anka m.m efter de så kommer tomten och vi öppnar paketen sen blir de julbord. sen dagen efter jul firar jag de med farfar och min kusin Pontus familj och Jenifers familj. nyår firar jag med olika personer men vi brukar typ först äta en god midda och sen går vi ut å ser på raketer efter vi har skålat in de nya året.<3
Wilma: jag firar jul med min närmaste släktingar vi är int så många ba 9 st.
vi ser kalle anka, eller brukar i allfall ska fira hos min morbror i år så vet int hur det blir i år. brukar int göra det så inveklat...
nny år firar jag antligen med några kompisar men ska fira med familjen i stugan annars så har vi ba raketer skålar det nya året och äter god mat.

Hare kram Wilma och Julia<3=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0